Enkele post bekijken
  #2  
Oud 24th March 2014, 10:48
L*en van Overveld L*en van Overveld is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Nijlen
Posts: 130
Ik vind deze cijfers zeer betreurend. Laat mij duidelijk zijn, ik vind dat een goede, kwalitatieve zorg boven alles gaat. Ik vind het de taak van de dokter of wie dan ook om mensen de zorg te geven die ze nodig hebben. Als de zorg van de patiënt eronder gaat lijden omdat de dokter vindt dat hij niet voldoende vergoed wordt dan is er iets serieus mis in de mentaliteit van de dokter. Als wij binnenkort als leerkracht geen zeggen, ik geef geen uurtje extra ondersteuning omdat ik daar niet voor betaalt wordt dan zullen er snel een aantal ouders aan de deur komen staan. En in dit voorbeeld gaat het dan nog niet over mensenlevens.

Het zou een spijtige zaak zijn als er ziekenhuizen zouden moeten sluiten vanwege financiële problemen maar ik vind dat de overheid deze problemen zo goed mogelijk moet aanpakken en zo snel mogelijk een oplossing moet zoeken. Als er ziekenhuizen in bepaalde regio's gaan sluiten gaat het probleem alleen nog maar erger worden denk ik. Want hoe verder je van een ziekenhuis verwijderd bent hoe moeilijker het is om de gepaste hulp toe te dienen met alle gevolgen van dien.
Met citaat antwoorden