24th March 2014, 02:38
|
Registered User
|
|
|
|
Ik vind persoonlijk dat een groot deel van de mening van de poster niets met het artikel te maken heeft en volledig over zijn eigen mening gaat. Wat natuurlijk ook mag maar kom.
Er komen meer virussen voor Android ja. Dat had iedereen zien aankomen, vooral Google. Er zijn al ontelbaar veel antivirusapps op de Play Store, de meesten gratis ter beschikking. Dit is niet anders dan bij pc's: weet wat je doet. Ikzelf heb in heel mijn computercarrière slechts één keer een infectie gehad en dit was toen ik pas mijn eerste eigen computer had. Dom, naïef, alles downloaden wat ik tegenkwam, .. nooit meer. Ik heb er een wijze les uit geleerd en hoewel ik het probleem toen zelf heb kunnen fixen, had het veel erger kunnen geweest zijn. Mensen moeten simpelweg niet overal op klikken. Vergeet die toolbars, gratis screensavers, extra smileys op MSN als mensen dit nog gebruiken, software die computerfouten opspoort en dan oplost (altijd betalend naar het einde toe) enzovoort.
Installeer enkel apps uit de Stores en download geen verdachte zaken. Antwoord niet op gekke mails, klik niet op pop-ups, .. je hebt het volledig zelf in de hand.
Over Jente zijn/haar mening dat smartphones een pest zijn: welkom in de 21ste eeuw. Vooruitgang is een positief iets, wat je persoonlijke standpunt ook mag zijn. De V2-raketten van tijdens de Tweede Wereldoorlog waren ook voor duizenden slachtoffers een 'pest' maar die vooruitgang in technologie heeft ons een twintigtal jaar later op de maan gezet.
|