Enkele post bekijken
  #2  
Oud 21st March 2014, 13:15
Carine.Smets Carine.Smets is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Zandhoven
Posts: 164
Ik vind het ronduit schandalig. Waar is die man mee bezig? Waar zit zijn verstand? Seks met zijn stiefdochter, heeft hij dan geen greintje respect voor de kinderen van zijn geliefde? Ik vind dat zijn straf zelfs te licht is voor wat hij gedaan heeft. Zoiets doe je niet. En dat van wederzijdse toestemming, daar heb ik ook mijn bedenkingen bij. Hij kocht haar gewoon om met van alles en nog wat. Dingen waar hij van wist dat het meisje graag had beloofde hij haar dan, maar in ruil daarvoor moest zij wel seks met hem hebben. Dit kan niet! Dat meisje is nu getekend voor de rest van haar leven, als je als volwassen man niet beseft dat zoiets niet kan, dan is er toch wel iets serieus mis en wordt het hoog tijd dat je in therapie gaat.
Ook de opschorting vind ik niet kunnen. Deze man moet gestraft worden voor zijn daden. Hij mag ook gevolgen dragen voor wat hij heeft aangericht!Het is niet enkel het jonge meisje dat deze gevolgen voor haar verder leven moet dragen, hij moet gestraft worden voor zijn verkeerd gedrag.
Met citaat antwoorden