Enkele post bekijken
Oud 14th March 2014, 18:21
v*ncent.peeters v*ncent.peeters is offline
Registered User

Weer een trieste gebeurtenis in die streek. Die vrouw moet er rotsvast van overtuigd zijn geweest dat de situatie hopeloos is in Pakistan. Men kan alleen maar hopen dat deze tragedie reactie teweegbrengt waardoor de Pakistaanse autoriteiten zwaar onder vuur komen te liggen. Dit zijn middeleeuwse toestanden. Dergelijke voorvallen horen gewoon niet thuis in de 21ste eeuw. Persoonlijk vindt ik dat het land op veel vlakken nog ver achterstaat. Denk maar aan de uithuwelijking van negenjarige meisjes aan oude mannen, dikwijls zelfs verwanten. Ik wil niemand discrimineren maar de islam heeft nog niet veel goede dingen teweeggebracht voor de samenleving daar. Het is tijd voor grondige culture aanpassingen. De positie van de vrouw is te zwak in vergelijking met de rest van de wereld. Ik kan weinig goeds zeggen over deze religie aangezien ik vind dat ze meer schade dan iets anders aanbrengt, wat de Koran ook zegt. Er wordt gemoord, verkracht en gevochten in de naam van Allah. De kruistochten zijn voorbij jongens. Tijd om modern te worden anders kan je weinig voor de rest van de wereld betekenen.
Met citaat antwoorden