19th November 2005, 11:15
|
|
auti-juf
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door wim leenaerts
Ik ben geen vegetariër. Dit om de simpele reden dat eten van vlees nu eenmaal de wet van de natuur is. Over hoe die beesten "gekweekt" en behandeld worden daarentegen stel ik wel mijn vragen, maar ik ben van mening dat vegetarisme toch niet echt gezond kan zijn voor (van nature) alleseters als wij...
|
Ik ben wel vegetariër en ik kan je verzekeren dat met mij alles in orde is
Heel af en toe eet ik nog wel eens vis of kip om toch dierlijke hormonen binnen te krijgen.Maar ik heb al geregeld tests ondergaan bij de dokter om na te gaan of alles nog in orde is. En ik kan je verzekeren: ik heb geen ijzer, vitaminen, eiwitten of iets anders tekort
misschien ook wel even ter verduideling: ik ben eerst begonnen met vegetarisme een beetje wel uit overtuiging, maar ik ben eigenlijk nooit echt een vleeseter geweest (biefstuk enz zei mij niet veel)
Ik heb dan eigenlijk gewoon een andere levensstijl gekozen waarin veel fruit en groenten zitten en 1, max 2x per week een klein beetje kip(vb1/2 enkele kippenfilet) of vis (==>mager vlees)
Maar dit dus gewoon ter verduideling dat je perfect kan leven zonder of gewoon met heel weinig vlees!