Enkele post bekijken
  #2  
Oud 26th February 2014, 13:31
T*hnee.Vekemans T*hnee.Vekemans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Lier
Posts: 103
Tegenwoordig kan je alles online bestellen van kledij tot voedsel. Ook bepaalde producten die je in België niet kan vinden, zal je op de ene of andere manier wel online kunnen bestellen. Hier moet je dan wel invoerrechten voor betalen. Persoonlijk vind ik het niet altijd even veilig om online producten te bestellen. Je kan bijvoorbeeld bedrogen worden door de site waarop je iets aangekocht hebt. Daarnaast bestellen vele mensen online kledij, hier heb je de valkuil om een verkeerde maat te nemen of om iets te bestellen waarmee je in het echt helemaal niet goed staat. De meeste kledingmerken laten wel toe om het terug te sturen. Zo kan je bijvoorbeeld bij Zara iets online bestellen, als het niet goed is, kan je dit naar de dichtstbijzijnde winkel terugdoen. Nog geen uur later heb je je geld al teruggestort op je rekening. Het voordeel van online winkelen is dan wel dat je niet naar de winkel moet rijden. Je kan achter je computer, tablet of smartphone gewoon rustig op je gemak kiezen wat je gaat bestellen. Zelf vind ik het af en toe wel eens leuk om producten online te bestellen, maar voor de meeste producten ga ik toch liever naar de winkel zelf.
Met citaat antwoorden