18th November 2005, 20:45
|
|
Prime Integrator
|
|
|
|
Ik ben geen vegetariër. Dit om de simpele reden dat eten van vlees nu eenmaal de wet van de natuur is. Over hoe die beesten "gekweekt" en behandeld worden daarentegen stel ik wel mijn vragen, maar ik ben van mening dat vegetarisme toch niet echt gezond kan zijn voor (van nature) alleseters als wij...
Citaat:
Orgineel gepost door Wouter
Als ik twee keer op een bosduif schiet, en ik heb twee keer gemist, ga ik niet herladen om hem een derde keer te nemen. Ik heb mijn kans gehad, en gemist. Het beest was goed genoeg om te ontkomen, dus goed genoeg om te overleven
|
Hier heb ik nogal tegenstrijdige gevoelens bij, enerzijds heb ik iets van: dus als het niet goed genoeg is om aan je kogel te ontsnappen is het maar goed dat je het geraakt hebt? anderzijds is het natuurlijk wel een "sportieve" instelling, en dat kan ook alleen maar aangemoedigd worden...
Ach ja, je hebt me al overtuigd dat het niet (niet voor iedereen alleszins) zo'n verderfelijke hobby is, en dat is ook al wat
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|