2nd January 2014, 02:50
|
Registered User
|
|
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Heist-op-den-Berg
Posts: 135
|
|
Ik vind het echt jammer dat dit gebeurd is in één van de drukste periodes van het jaar. Vele handelaars konden deze laatste drukte voor de solden echt wel gebruiken. Bijgevolg denk ik dat het heel frustrerend moet geweest zijn als er een klant wou betalen aan de kassa zonder resultaat. Veel klanten hadden niet genoeg geld bij en hebben hun pakjes dus laten staan, dewelke de winkeliers binnen enkele dagen sterk afgeprijsd kunnen verkopen. Naar mijn mening is een schadevergoeding hier dan ook echt gepast en zal het systeem geoptimaliseerd moeten worden.
Ik denk ook dat deze storing een goed voorbeeld is van dat onze technologie helemaal nog niet zo optimaal is als we denken. Na de vele cyberaanvallen, onder andere bij Belgacom, moet er naar mijn gevoel nog gewerkt worden aan de veiligheid van technologie. Uiteraard ben ik ook realistisch en zullen deze dingen ook nog in de toekomst gebeuren, maar hopelijk zijn ze dan door de optimalisering van de systemen veel minder 'schadelijk'.
|