Enkele post bekijken
Oud 31st December 2013, 18:56
Veronique.Peeters's Avatar
Veronique.Peeters Veronique.Peeters is offline
Registered User

Ik vind het persoonlijk heel leuk om van oud op nieuw naar vuurwerk te kijken. Voor mij hoort dat er zeker bij. Ooit hebben we zelf eens enkele pijlen afgeschoten, maar dat is toch helemaal niet zo eenvoudig. Eén van de pijlen zat te diep in de grond en geraakte de lucht niet in. Hierdoor is de vuurpijl op de grond afgegaan... Gevaarlijk! Volgens mij zijn er wel tussenoplossingen te vinden betreffende het afschieten van vuurwerk. Ik vind het bijvoorbeeld een goed voorstel om vuurwerk enkel nog te laten afschieten door bijvoorbeeld mensen die hier echt verstand van hebben. Ik ben dan ook wel een voorstander van de vuurwerkshows, zoals in dit artikel aangehaald. Als er op enkele plaatsen in de buurt echt professioneel vuurwerk afgeschoten wordt, kunnen de liefhebbers hier naar gaan kijken. Voor de niet-liefhebbers is het dan heel even "op de tanden bijten" en na de show is het afgelopen met geluidsoverlast en de overdosis lichtflisten. Ik ben dus zeker te vinden voor dit idee.