Enkele post bekijken
  #3  
Oud 29th December 2013, 17:03
Veronique.Peeters's Avatar
Veronique.Peeters Veronique.Peeters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: Booischot
Posts: 98
Als ik heel eerlijk mag zijn, komt die reclame die je overal ziet echt mijn oren uit. Ik word er soms helemaal gek van. Je kan nergens meer kijken zonder reclame te zien! Uithangborden op straat, flitsende reclameschermen, in de krant of in tijdschriften, op de televisie... Dat was er ondertussen al ingebakken. Maar nu is het al zo ver gekomen dat wanneer je een filmpje wil bekijken op bijvoorbeeld YouTube, je eerst verplicht enkele seconden reclame moet bekijken. Hier erger ik me echt mateloos aan (zeker wanneer je iets wil laten zien tijdens een stageles)! Of gewoon ook op internet, de zijbalkjes vol advertenties. Als je dan per ongeluk fout klikt of te snel bent, kom je soms op een reclame-pagina terecht waarbij er drie nieuwe vensters openspringen. Ik kan het dus wel begrijpen dat Vlamingen zouden betalen om reclame door te spoelen, maar persoonlijk gun ik de reclamemakers dat niet. Ik gebruik net als Cindy de reclametijd om even naar het toilet te gaan of om snel iets te gaan halen om te eten. Natuurlijk ben je dan voor een stukje weer 'in de macht van de media'. Als je vijf reclamefilmpjes van Coca-Cola ziet passeren, wordt het al heel moeilijk om géén dorst te krijgen...
__________________
Believe in yourself and all that you are. Know that there is something inside you that's greater than any obstacle.
Met citaat antwoorden