Enkele post bekijken
Oud 24th December 2013, 15:44
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User

GAS-boetes

Bij mijn weten waren de GAS-boetes uitgevonden om de veiligheid op straat te verhogen. De bedoeling was om hangjongeren, criminaliteit en vandalisme tegen te gaan. Het idee dat schuilt achter de GAS-boetes vind ik in orde, maar er wordt overdreven. Als dit zo verder zal gaan krijgen mensen binnenkort al een GAS-boete wanneer ze meer dan twee keer per minuut ademhalen. Dit is toch absurd! Er moet dringend nagedacht worden over het nut van de GAS-boetes. Op dit moment vinden de mensen het belachelijk. Er zou meer respect voor de GAS-boetes zijn wanneer de "belachelijke" boetes geschrapt worden. Waar is de vrijheid naartoe? Wat met vrije meningsuiting? Ik heb het gevoel dat onze rechten afgepakt worden. Dit mag niet de bedoeling zijn.
Ik ben er dan ook zeker van dat wanneer er goed nagedacht wordt over de GAS-boetes en dat er duidelijke grenzen gesteld worden, er meer aandacht voor zal komen en dat mensen hier meer respect voor gaan opbrengen. Het kan niet verder zoals het nu bezig is. Ik ben er daarom ook zeker van dat we hierover in de toekomst nog veel gaan horen.
Met citaat antwoorden