17th November 2005, 18:41
|
 |
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door Barst
De mus was het Frisian Expo Centre binnengefladderd en had een steentje omgegooid waardoor 23.000 van de meer dan vier miljoen opgestelde steentjes omvielen.
|
hehe, kan het mij zo voorstellen. Die mensen hebben daar uren precisiewerk geleverd, fladdert er daar een onschuldig vogeltje binnen en "al" hun werk in minder dan 10sec naar de vaantjes  Ik kan de frustratie van die man wel begrijpen...
Ik ben ook een enorm dierenliefhebber, maar die doodsbedreigingen zijn een beetje overdreven vind ik. Als je zou nagaan hoeveel van die doodsbedreigers (?) 's winters een vetbolletje ofzo in hun tuin hangen zouden ze waarschijnlijk met het schaamrood op de wangen afdruipen...
Er zou beter eens gekeken worden naar al die jagers die voor hun plezier op beestjes gaan schieten (het geeft toch zo'n enorme kick om je oerinstincten eens bot te vieren  ) .
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|