Enkele post bekijken
  #3  
Oud 16th December 2013, 18:53
jana.lambrechts jana.lambrechts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Herentals
Posts: 105
‘Lerarentekort bestaat niet’

Ik kan mij alleen maar aansluiten bij de meningen van Caroline & Tinne. Dit is nu immers de werkelijkheid, jammer genoeg. Ik ken persoonlijk ook een aantal mensen uit mijn omgeving die al jaren niets anders doen als solliciteren, vooral dan voor lager onderwijs, maar ik vrees helaas dat het voor het secundair onderwijs niet anders is. Een vriendin van mijn moeder werkt nu sinds kort in een Joden school in Antwerpen, omdat ze reeds enkele jaren thuis zat zonder werk en hier kreeg ze de kans om minstens voor 1 schooljaar in te springen. Hier zat ze om heel eerlijk te zijn ook niet op te wachten, want er heerst inderdaad een heel andere mentaliteit en cultuur, maar dit was de enige mogelijkheid voor haar. Jammer voor haar dat dit ook maar weer een tijdelijke job is, maar andere mogelijkheden zijn er gewoonweg niet. Ik vrees dat er ook voor ons niet veel andere mogelijkheden zullen zijn, al weet je natuurlijk nooit. Ik maak me alvast geen illusies en zal zelf al blij zijn als ik überhaupt al onmiddellijk aan de slag kan, zij het maar tijdelijk.
Met citaat antwoorden