Enkele post bekijken
Oud 14th December 2013, 11:35
Lore.Vanmarcke Lore.Vanmarcke is offline
Registered User

Amerikaanse drone vuurt per ongeluk op huwelijksstoet: 15 doden

Ik ben het volledig eens met J*yce dat ze eerst moeten controleren wie deze mensen zijn vooraleer ze beginnen schieten op onschuldige mensen. Die mensen zijn net getrouwd en zij en hun familie zouden bijzonder gelukkig moeten zijn, maar helaas zal dit niet kunnen zijn. Want deze dag staat nu in mineur in plaats van een dag vol blijdschap. Ik vind het enorm goed dat ze deze gebieden goed in het oog houden, maar dat ze is eerst leren nakijken of die mensen daadwerkelijk 'gevaarlijke' mensen zijn. Ik vind dit hetzelfde als je met een geweer gewoon over het straat loopt en gewoon willekeurige mensen gaat afschieten. Het is hetzelfde principe. Je weet niet zeker of deze mensen 'gevaarlijke' mensen zijn, maar toch voor het risico schieten ze ze maar af.

Verschrikkelijk is dit en hoe moet het verder met deze wereld als deze dingen ook al beginnen voor te vallen. Binnen een paar jaar kan je nergens meer met een gerust over straat lopen. Of als er een vliegtuig of drone over jou komt gevlogen, moet iedereen dekking zoeken. Anders zou je wel eens dood kunnen zijn.
Met citaat antwoorden