29th November 2013, 00:45
|
Registered User
|
|
|
|
Om eerlijk te zijn is dit het eerste wat ik hoor over zo'n 'smart watch' en is het toch wel weer even schrikken hoe snel de technologie eigenlijk wel niet gaat. Uiteraard begrijp ik dat deze horloges niet mogen tijdens de examens en eigenlijk zouden deze dan ook wel verboden moeten worden bij 'gewone' testen, zoals Hanne ook aanhaalt. Toch zou ik het wel vreemd vinden moest onze school ook ineens horloges verbieden tijdens de examens. De kans is immers zo klein dat iemand dit al heeft en moest iemand dit hebben zou het toch moeten opvallen als hij/zij iets aan het opzoeken is op zijn/haar horloge denk ik dan. Dan zou men in principe ook de polsen van studenten en de broekzakken moeten controleren want hier kunnen ook spiekbriefjes in zitten of kan ook een gsm in zitten waarmee er op internet gegaan kan worden. Dit valt wel harder op, maar toch...
Als deze maatregel ingevoerd wordt moet er sowieso in elk lokaal een klok voorzien worden (of zelfs meerdere) zodat de studenten toch de tijd in de gaten kunnen houden zoals de anderen ook aanhalen. Ik ben in ieder geval erg benieuwd hoe deze 'smart watch' het in de verkoop zal doen en of onze school nu ook horloges zal verbieden.
|