Enkele post bekijken
Oud 27th November 2013, 16:18
l*tte.demeulder l*tte.demeulder is offline
Registered User

Kunnen scholen ouders verplichten om een Ipad te kopen? Ik vind dit niet. Er zijn nu al ouders die niet alle nodige boeken kunnen kopen voor hun kinderen om op school te kunnen volgen. Of ander benodigdheden die ze wel nodig hebben maar gewoon niet aan de orde komen omdat het allemaal te veel geld kost voor de ouders om dit nog te kunnen blijven financieren. Kan je dan ook nog eens gaan verwachten dat ouders een Ipad voor kinderen gaan kopen?

Natuurlijk kan je denken dat er dan een deel van de kosten voor boeken gaan wegvallen. Maar dan is en blijft het een grote investering. Een Ipad kost al snel een kleine 500 euro. En dan hebben we het nog niet over bescherming voor dit toestel. Want ik denk dat iedereen wel kan beamen hoe kwetsbaar dit instrument is. Je koopt er dus maar best een bescherming voor.

Voor mij hoeft dit allemaal niet, geef mij een pen en papier. Dit werkt naar mijn weten nog steeds het efficiëntst en is nog betaalbaar voor de meeste mensen. Met andere woorden ik ben tegen dit initiatief. Dit hoeft absoluut niet voor mij en ik hoop dat andere scholen deze aanpak niet gaan kopiëren.
Met citaat antwoorden