![Oud](images/statusicon/post_old.gif)
26th November 2013, 13:48
|
![Veronique.Peeters's Avatar](image.php?s=7b1f650b5024bc79d6fd2417f9cb0b43&u=2012&dateline=1365699480) |
Registered User
|
|
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: Booischot
Posts: 98
|
|
Enerzijds ben ik het eens met Evelyne. Een selectieproef vind ik nogal zwart-wit. Iemand die de juiste instelling, attitude en uitstraling heeft om voor een klas te staan, kan dit niet altijd op papier uiten. Wanneer je dan slecht scoort op een (waarschijnlijk) theoretische selectieproef, kan je het al meteen vergeten. Terwijl je met de juiste instelling wel voldoende kan bijleren in de lerarenopleiding om een mogelijke theoretische leemte weg te werken. Anderzijds vind ik een oriëntatieproef wel interessant. Een soort van test/examen dat je kan afleggen zonder dat er gevolgen aan vast hangen, maar gewoon om jezelf te kunnen oriënteren en zien of het iets voor jou is. Ik vind trouwens dat zoiets voor elke richting zou moeten ingevoerd worden.
__________________
Believe in yourself and all that you are. Know that there is something inside you that's greater than any obstacle.
|