Enkele post bekijken
Oud 15th November 2013, 00:34
D*ies Van Mechelen D*ies Van Mechelen is offline
Registered User

Ik geef de Amerikaanse burgers geen ongelijk over het 'minachten' van Obama. Het ligt niet enkel meer aan de verzekering betreffende Obamacare maar aan de beloftes die Obama 2 ambtstermijnen geleden heeft gemaakt en nog steeds niet(s) heeft volbracht. Zijn beleid is dan misschien wel doorgevoerd maar zoals je ziet zijn de meeste mensen ontevreden. De afgelopen 2 jaren waren niet goed voor Obama. Het NSA-schandaal en de 'black-out' van de Amerikaanse regering. Persoonlijk, moest ik hebben kunnen kiezen, had ik Romney nog steeds niet verkozen. Maar Obama mag wel eens laten zien dat hij het verdient om president te zijn en niet profiteert van vergane glorie (dood Osama Bin Laden). Het zal zeker niet de laatste keer zijn dat het op zo'n dieptepunt staat, het kan volgens mij nog veel lager gaan. Ik heb het gevoel dat veel mensen Obama nog altijd als idool zien. Het is en blijft een toffe persoon en is een man van het volk, maar dat was Bill Clinton ook. Wat nu enkel nog ontbreekt, als ik het zo mag zeggen, is het seksschandaal.

Edit: Misschien beter om dit te posten onder Focus op: USA.
Met citaat antwoorden