10th October 2013, 19:57
|
Registered User
|
|
|
|
Ik vind het een heel goed idee om gratis kraantjeswater aan te bieden in cafés en vooral in restaurants. Persoonlijk vind ik het logischer om het in restaurants aan te bieden dan op café. Het zou nogal raar zijn als iemand heel de tijd gratis op café kan gaan door heel de tijd kraantjeswater te drinken. Volgens mij zijn er zeker mensen die dit zouden doen, dat zou natuurlijk de ondergang van het café betekenen. Maar op restaurant ga je vaak overvloedig dineren waarbij soms nog een fles wijn of cava geopend wordt. Daardoor vind ik het niet meer dan normaal dat ze dan een kan met fris, gratis kraantjeswater op tafel zetten. Dit zou zeker geapprecieerd worden door de klanten.
Er wordt in dit artikel niets vermeld over kraantjeswater op fuiven. Het staat misschien niet direct vermeld in het artikel maar het is wel iets om over na te denken vind ik. Jongeren willen vaak geen geld besteden aan water op fuiven en nemen dan nog maar eens een biertje. Als het gratis zou zijn, zouden er veel meer jongeren tussen al het bier drinken ook eens een watertje drinken waardoor dit veel beter zou zijn voor de gezondheid.
|