9th November 2005, 23:15
|
|
Prime Integrator
|
|
|
|
De incidenten in Brussel zijn gewoon het werk van "enkele rotte appels" die je in elke laag en in elke groep van de bevolking vind. Het is nu spijtig dat het juist om allochtonen gaat, het hadden even goed welgestelde blanken kunnen zijn die een beetje sensatie zochten...
Ik vind dat het Vlaams Belang wel erg vlug met conclusies over de multiculturele samenleving is gekomen. Er zijn enkele opstootjes (in België alleszins) en er vallen direct termen als faillissement van de multiculturele samenleving. Alsof ze zaten te wachten op een gebeurtenis om die uitspraak te gebruiken
Het heeft trouwens helemaal niets met de multiculturele samenleving en het al dan niet aanpassen van de allochtonen te maken denk ik. Uit de verschillende interviews is duidelijk gebleken dat de politie die patrouileert (als ze dat al doen) racistische trekken vertoont, dus ligt de fout volgens mij niet bij de allochtonen zelf... maar zoals hier op dit forum al eens vermeld is: voor elke vooruitgang moet er blijkbaar altijd eerst iets ernstig gebeuren. Dat is bij deze dus gebeurt, nu nog wachten op de sprong voorwaarts (in dit geval volgens mij te zoeken op het gebied van morele waarden en verdraagzaamheid).
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|