Om eerlijk te zijn is dit in mijn ogen allemaal weggesmeten geld. Ten eerste, 35 euro voor een dag vind ik al overdreven prijzen, gezien je meer wacht dan daadwerkelijk in een attractie zit. Ik zou niet nog eens extra betalen om "meer" te hebben. Het is inderdaad onverstandig om in deze maatschappij NOG(!!) meer te discrimineren op basis van geld.
Om eerlijk te zijn ken ik zulke passen al. Ik geloof dat ze dat in phantasialand (of Moviepark Germany) ook al hadden. Ik begrijp dat Walibi zijn internationale collega's wil volgen, maar ik denk dat ze nu even verder moeten denken. er moeten grenzen zijn. Kinderen moeten hun beurt leren afwachten, zo dwingen ze respect af in de maatschappij. Discipline is zeer belangrijk en ik denk dat we dat niet over het hoofd mogen zien. De kinderen die 'privileges' krijgen zullen later ook verwachten dat alles maar direct kan en ook gaat. Er moet ingegrepen worden voordat de situatie helemaal uit de hand loopt en er helemaal geen grenzen meer gesteld worden aan kinderen!
Het kost al schandalig veel geld om nog maar binnen te mogen in zulke 'amusementsparken', als je zulke pasjes gaat invoeren gaan de 'normale' kinderen waarschijnlijk NOG langer mogen wachten. De mogelijkheid bestaat dus dat Walibi klanten gaat verliezen door zulke pasjes, waardoor er al bij al niet overdreven veel winst bij wordt gemaakt.
Waarom gaan we niet gewoon wandelen in het park of even voetballen met de kleine, misschien zelfs een 'toereke' doen met de fiets? Plezier moet noodzakelijk geen geld kosten.
Deze emoticons beschrijven precies hoe ik me voel over deze situatie: