Enkele post bekijken
Oud 13th June 2013, 18:38
D*ies.Stessens D*ies.Stessens is offline
Registered User

Ik ga akkoord met hetgeen al reeds opgesomd wordt hieronder. Ik hoop echter dat de aandacht in de media, voor de verandering, bij deze iets goed teweeg zal brengen. Ik hoop namelijk dat de negatieve reacties een soort omgekeerd effect gaan creëren in Walibi zelf. Dat de mensen met een 'speedy pass' door alles en iedereen raar en vies worden aangekeken en dat ze zich op de duur zelfs schamen voor hun pass. Als dit zou gebeuren dan kopen steeds minder mensen een speedy pass, zo zou de discussie zich natuurlijk kunnen oplossen.

Wat ik mij ook onmiddellijk afvroeg was, wat als er nu echt veel mensen zo'n speedy pass kopen en sommigen willen een aantal keer na elkaar in de dezelfde attractie? Dat kan het toch goed lukken dat normale mensen niet dubbel maar drie of vier keer zo lang moeten wachten voor ze aan de beurt zijn. Als dit gebeurt zal Walibi ook veel klanten verliezen en misschien nog minder winst maken dan voor de speedy pass.

Hoe dan ook, ik hoop dat de speedy pass weer verdwijnt. Ik vind het wel terecht dat andersvaliden/gehandicapten een soort gratis 'speedy pass' krijgen. Dit zijn dan ook vaak maar een handvol bezoekers op een dag.