Enkele post bekijken
Oud 20th May 2013, 19:22
E*ilie.Payne E*ilie.Payne is offline
Registered User

Vlaamse gezondheidsdienst vraagt verbod op shisha-kindersigaretten

Vlaamse gezondheidsdienst vraagt verbod op shisha-kindersigaretten

18/05 BINNENLAND Het Vlaams Instituut voor Gezondheidspromotie en Ziektepreventie (vigez) vraagt een verbod op shisha-pennen. De elektronische waterpijpjes zijn vandaag vrij verkrijgbaar. “De pen bevat waarschijnlijk schadelijke stoffen en moedigt kinderen aan om te roken”, luidt het.
In Nederland is de shisha-pen of kindersigaret razend populair. Het elektronische waterpijpje bevat geen nicotine, komt in blitse kleuren en kan door iedereen worden gekocht. Ook in België is de pen aan een opmars bezig. “Onrustwekkend”, zegt Stefaan Hendrickx van het expertisecentrum Vigez. “Wij vragen aan de overheid om de verkoop te verbieden of op zijn minst te reguleren.”

Bron: De Gazet van Antwerpen, 18/05/2013, http://www.gva.be/nieuws/binnenland...sigaretten.aspx

Persoonlijke mening

Ik post dit hier omdat het volgt op het artikel dat ik hier als begin had gepost. Ik vind het niet meer dan juist dat men hier een verbod op vraagt. In mijn eerste post haalde ik het ook al aan. Dit kan gewoonweg niet!
Ik ben ook volledig akkoord met de reacties hier onder. Het is enorm onrustwekkend. Het is toch een kleine opluchting dat hier nu een verbod op gevraagd wordt
Met citaat antwoorden