Enkele post bekijken
Oud 8th November 2005, 11:43
Maarten Wuyts's Avatar
Maarten Wuyts Maarten Wuyts is offline
Registered User

Ik vind dat je dit zelf zou moeten kunnen kiezen. Als de fabrikanten deze wagens zo uitbrengen zullen ze ook wel meer aan de veiligheid gaan werken. Het is natuurlijk niet verantwoord dat je omdat de wagens krachtiger zijn dat je sneller moet gaan rijden. Wel vind ik ook dat er "meer legale gelegenheid" moet zijn om met deze wagens te rijden. Zo is er al enkele malen een legale race georganiseerd op een afgesloten terrein. Met als gevolg omdat het zo weinig gedaan word kan je misschien 1 maal rijden en je auto testen. Dit heeft er misschien niet veel mee te maken maar kan denk ik ook wel een oplossing bieden.

People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

The test of a good teacher is not how many questions he can ask his pupils that they will answer readily, but how many questions he inspires them to ask him which he finds it hard to answer.

The more you sweat in training, the less you will bleed in battle. Navy Seals motto
Met citaat antwoorden