14th May 2013, 22:49
|
Registered User
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door charlotte.vanlooy
Ik ben het volledig eens met de mening van Jill. Reclame is vandaag de dag niet meer weg te denken uit ons leven. Overal waar je gaat of staat, vind je wel ergens iets van reclame terug.
Zoals Jill al vermeldde blijft de reclame van EEN en CANVAS minimaal ten opzichte die van de andere zenders. Het stoort vele mensen vaak dat hun film/serie hierdoor wordt onderbroken. Dankzij digitale televisie kan men dan ook deze reclame verder spoelen, maar ook hier komt een kleine aanpassing aan te pas. Mensen die binnenkort de reclame nog doorspoelen, zullen hiervoor moeten betalen. Dit vind ik echt absurd! Op die manier verdwijnt ook een van de belangrijkste functies van een Digi(re)corder. Deze nieuwe maatregel is nu nog niet van start gegaan, maar zal zeker en vast worden doorgevoerd.
|
Ik sluit mij ook volledig aan bij de mening van Charlotte en Jill. Daarom is het van groot belang dat wij als leerkracht onze leerlingen daar bewust leren mee omspringen, dat je kritisch en weerbaar moet zijn tegenover de massa's reclame die ze op ons afvuren.