14th May 2013, 10:37
|
Registered User
|
|
|
|
Zoals hieronder al vermeld wordt is het inderdaad een gevaar voor de maatschappij. Maar de vraag die ik me stelde tijdens het lezen van het artikel was: hoe kom je er op omdat te testen?
Een doodgewone ochtend op de redactie. De redacteurs dartelen door het gebouw. Tot plots iemand roept: "Hey, ik heb een idee! We drukken een revolver af en we zien of we er op de Eurostar met geraken!"
Feit, kranten willen altijd het meest spectaculaire in hun krant hebben staan. Maar er worden kansen geboden om mensen criminele feiten te laten plegen. "Kijk mensen zo makkelijk is het! En niemand zal het ooit ontdekken." Om te nu even te overdrijven, kunnen ze beter iedereen een wapen in handen geven, veel verschil zal het toch niet maken.
Als je iemand wil pijn doen of kwaad berokkenen, zal je wel altijd een manier vinden om het te doen. Toch vind ik dat psychopaten of mensen met slechte bedoelingen wordt gestimuleerd door deze 'ontdekking'. Je hoort al zo vaak dergelijke verhalen van mensen die andere vermoorden, die slechte bedoelingen hebben met de mensheid. Waarom dit dan stimuleren.
De wereld waarin we leven was al niet veilig en we maken hem alleen nog maar onveiliger!!!
|