Enkele post bekijken
  #2  
Oud 13th May 2013, 19:37
Nikki Nikki is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Olen
Posts: 85
Ik ben het hiermee eigenlijk niet eens. De mensen die geen smartphone kunnen betalen of er het geld niet aan willen geven moeten in de eerste plaats ook geen smartphone kopen. Dit is voor mij weer een voorbeeld van op en top kapitalisme. Iedereen wil natuurlijk mee zijn maar hoeveel mensen gebruiken een gsm enkel en alleen om te bellen en smsen? Ik ben er alleszins een van. Uiteraard vind ik het wel goed dat ze een toestel zoals dit op de markt brengen want vooral onze jeugd is vatbaar voor trends zoals deze en uiteindelijk word je al direct al buitenbeentje beschouwd als je niet kan volgend met deze trends. Daarom is het inderdaad goed dat deze gsm op de markt komt voor mensen die niet graag geld uitgeven aan een gsm (ikzelf ook niet trouwens want voor mij is het in eerste plaats een gewoon communicatiemiddel). Ik zou hem zelf niet kopen. Desondanks dat ik dit ergens wel een goed initiatief vind, doet het wel weer een belletje rinkelen dat me weer wakker schudt voor de 'gevaren' van reclame en het kapitalisme.
Met citaat antwoorden