Enkele post bekijken
  #4  
Oud 10th May 2013, 20:50
M*thi De Pauw M*thi De Pauw is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Vorselaar
Posts: 142
Alcohol is inderdaad de grote boosdoener, maar dit is slechts een van verschillende factoren die voor dit gedrag zorgen. Sommige mensen komen naar een fuif puur om te vechten. Ik ben hier jammer genoeg al té vaak getuige van geweest. Zo zijn er hier in Vorselaar enkele groepjes die redelijk berucht zijn. Wanneer je hen tegenkomt op een fuif kan je er geld op zetten dat ze op het einde van de avond worden buitengedragen door de security.

Ook is het al te vaak gebeurd dat ik tijdens een fuif of een TD snel voor mijn vriendin moet gaan staan, of ze deelt in de klappen. Dat twee of meerdere kerels gaan vechten is al erg genoeg, maar ze moeten niet wild in het rond gaan slaan en misschien een onschuldig iemand in het gezicht raken.

Vroeger uitgaan zit er volgens mij niet meer in. Ik vind het zelf redelijk belachelijk wanneer ik op Facebook een bericht lees als "Voordrinken en om 02:00 naar Highstreet!". Zo'n berichten komen dan van jongeren die 17 ŕ 18 jaar zijn. Dan vraag ik me af wanneer het precies zover gekomen is dat we pas zo laat beginnen uit te gaan.
Met citaat antwoorden