Enkele post bekijken
  #2  
Oud 7th May 2013, 22:36
Nikki Nikki is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Olen
Posts: 85
Het is een algemeen feit dat Belgen goede spaarders zijn en ik denk dat buiten het investeren in onroerend goed, sparen op een spaarrekening met een zo hoog mogelijke rentevoet het beste is wat er voor ons nog overschiet. Het is jammer dat de rentevoeten, zelfs van de meest opbrengende spaarrekeningen, de inflatie tegen gaan maar als ik mij niet vergis is dit eigenlijk oud nieuws in een nieuw pakje. Ik heb het denk ik zelfs nooit anders geweten. Ik hoop, samen met de rest van de bevolking, dat de rentevoeten voor spaarrekeningen weer zo snel mogelijk de hoogte in gaan maar dat zal nog niet voor binnenkort zijn. Tot die tijd zijn er voor spaarders niet echt vele andere opties dan op zoek gaan naar de meest renderende spaarrekening. Door de inflatie en het aanpassen van de rentevoeten is ons geld misschien minder waard na verloop van tijd maar ons geld in een sok onder de matras steken zoals in de volksmond al wel eens gezegd wordt, brengt nog minder op dus kunnen we beter proberen de inflatie zo min mogelijk te voelen door een goede spaarrekening te zoeken.
Met citaat antwoorden