Enkele post bekijken
Oud 7th May 2013, 10:20
eline.de.roover eline.de.roover is offline
Registered User

Het smsticket is er gekomen om het de reizigers makkelijk te maken. Eerlijk denk ik ook wel dat dit het zeker doet. Maar zoals er wordt aangehaald in het artikel gebeurt er hier te vaak fraude mee, reizigers houden het bericht wel klaar, maar wachten tot een controleur opstapt om het dan te verzenden. Slim gezien, maar totaal niet eerlijk natuurlijk! Persoonlijk denk ik dat een langere wachttijd het probleem hier niet altijd bij zal oplossen en ook de eerlijkheid hiervan stel ik me toch ook in vraag. Stel dat iemand de bus opstapt waar een controleur opzit, maar slechts een korte periode de bus moet nemen? Of de controleur stapt vooraan op en die vooraan hebben hun bericht van bevestiging nog niet gekregen? Ik denk dat het smsticket zeker een makkelijke vorm is en misschien minder papier verspilling, maar het blijft zo toch wel zoeken naar hoe het systeem het beste zal werken. Allemaal blijven aanschuiven voor een kaartje bij het opstappen blijft ook gevaarlijk. Ik denk dat er bij de Lijn slimme mensen zitten om nog met een beter alternatief te komen.
Met citaat antwoorden