Enkele post bekijken
Oud 6th May 2013, 12:33
Heleen.Mariën Heleen.Mariën is offline
Registered User

Het was al veel langer bekend dat men ging proberen om één ziekenhuis te maken ipv twee aparte campussen. Het grote probleem was dat niemand wilde overeenkomen en allebei wilden ze dat hun campus werd behouden. In tussentijd werd dus beslist om beide campussen open te houden en de diensten hier dan ook over te verdelen. Aangezien er te weinig parking was aan de campus Sint-Elisabeth, en aangezien de parking tegenover de Brantano zal verdwijnen, heeft men beslist om deze parkeertoren te zetten. Aangezien die parkeertoren dicht bij enkele winkels ligt, vermoed ik wel dat deze zijn nut zal blijven bewijzen (ook als de campus Sint-Elisabeth worden opgedoekt). Ik vind het wel verstandig dat men gaat kiezen voor de campus Sint-Jozef, aangezien ze daar nog een zee van plaats hebben om bij te bouwen en de campus Sint-Elizabeth staat op een dure grond waar geen ruimte meer is voor uitbreiding. Deze grond zou dus ook voor heel wat geld verkocht kunnen worden. En wat de afstand betreft.. Sint-Jozef ligt slechts een kleine tien minuutjes verwijderd van Sint-Elisabeth. Ik begrijp de frustraties van die 'onnodige' kosten wel. Ik vind het ook jammer dat ze niet meteen tot dit akkoord zijn kunnen komen.
Met citaat antwoorden