1st May 2013, 21:19
|
Registered User
|
|
|
|
Deze man heeft inderdaad veel betekent op wetenschappelijk vlak. Ik vind het een enorme vooruitgang dat koppels hun kinderwens kunnen volbrengen door ivf. Zelf heb ik ook veel moeite gehad om zwanger te geraken, heb ook enkele behandelingen gehad, maar heb deze stopgezet de moment dat ik meter werd. Ik heb mijn petekindje dagelijks bezocht en haar met cadeautjes overstelpt. De behandelingen begonnen zo hard door te wegen dat ik een rustperiode wilde inlassen. 3 maanden na het stopzetten zijn we verhuisd en 4 ŕ 5 maand na de verhuis was ik dan spontaan zwanger. Maar ik kan me wel voorstellen dat dit niet bij iedereen lukt, daarom vind ik ivf een knappe wetenschappelijke uitvinding. En het is inderdaad zo dat men in het Vaticaan maar eens eerst beter moet nadenken voor ze uitspraken over zoiets doen. Want door ivf zijn er al heel veel mensen gelukkig geworden, daar ze hun kinderwens in vervulling zagen gaan. Oké, je kan wel een kindje adopteren, maar een kindje van je eigen is toch nog altijd anders, ook al geeft niet iedereen dit graag toe. Het is tenslotte echt van jou!
|