Enkele post bekijken
Oud 29th April 2013, 21:01
T*ssa.Mertens T*ssa.Mertens is offline
Registered User

Mijn mening hierover is best negatief. Het is eindelijk goed dat men eens kijkt naar dit probleem. Het is normaal dat een ouder snel zich zorgen maakt over haar/zijn kind, maar daarom een kind zo snel medicatie toedienen. Het is niet gemakkelijk voor een ouder, om hier rekening mee te houden. Ze zouden ook beter eerst de bijsluiter eens bekijken, want ik geloof dat veel mensen dit niet doen en gewoon maar iets innemen of iets toedienen aan hun kind. Raad vragen aan een apotheker of de dokter kan zeker geen kwaad. Campagne opstartten is een goed begin om mensen hier toe te richten en meer informatie brengen. Ik denk persoonlijk ook dat de reclame op televisie hier een grote boosdoener voor is. Veel reclame over medicatie en dergelijke is niet goed. Mensen zien deze reclame en als ze iets niet ernstig hebben, gaan ze gemakkelijk zo'n middelen kopen. Als deze nu ook als minderen of verboden worden, dan denk ik persoonlijk dat de mensen sneller ook raadt aan de apotheker en dokter gaan vragen.