Enkele post bekijken
Oud 21st April 2013, 11:13
T*ssa.Mertens T*ssa.Mertens is offline
Registered User

Persoonlijk denk ik ook dat de oplossing voor 90% bij de bevolking ligt. Iemand moet dit probleem gestart hebben en dat zijn wij. We waren dit op het begin misschien onbewust, maar na enkele jaren weten we wel dat we de aarde aan het verwoesten zijn. We maken het onszelf niet gemakkelijk om dan verder nog te overleven. Ik denk ook, dat we vaak gebotst zijn op het probleem. Toen hebben we er nooit iets aan willen veranderen en denk daarom persoonlijk nu ook dat ze plannen verzinnen zoveel ze willen. De bevolking zal maar half zijn best doen om de aarde terug op orde te brengen. Half uw best doen is dan ook niet voldoende om dit groot probleem aan te pakken. We hadden op het begin sneller moeten ingrijpen! We kunnen het misschien wel tegenhouden om er nu iets aan te veranderen, maar helemaal oplossen zal nooit gebeuren. Hiervoor hadden we nu eerder moeten ingrijpen. Ik vraag me ook af, waarom ze nu pas bijeen gaan zitten en nu pas strengere oplossingen zoeken. Ze hadden het al die jaren toch al kunnen bedenken? Ze hadden moeten weten dat de bevolking weinig inzet zou tonen en daarom hadden al misschien aan een plan B kunnen werken. Daar zijn ze dan nu ook te laat in en dit had misschien ook allemaal veel eerder kunnen gebeuren zodat we nu niet zover dan stonden. Wij moeten misschien beseffen wat we doen en dit nu ook mee herstellen.