Enkele post bekijken
Oud 20th April 2013, 16:48
Eva.Van Peer Eva.Van Peer is offline
Registered User

Ik ben het eens met de mening van Cedric. De uitvinding van deze batterij gaat zeker heel voordelig zijn voor vele verschillende toestellen, maar ook voor de mens zelf. Zoals in het artikel vermeld wordt, moet je nu nog steeds een lange tijd wachten voor je batterij is opgeladen. Dit beperkt de mens dan ook in zijn handelen. Denk maar aan het wachten tot je laptop is opgeladen, zodat je terug kan werken zonder in de buurt te zijn van een stopcontact.
Als in de toekomst de batterij langer mee gaat en maar enkele seconden nodig heeft om op te laden, gaat de mens veel vrijer zijn in zijn of haar handelen. Hij of zij moet namelijk minder hard letten op hoe lang ze met hun laptop kunnen werken voor de batterij op is, waar er mogelijkheden zijn om de laptop op te laden, ...

In de medische sector vind ik deze voordelen ook zeker terug. De defibrillators zullen zo beter draagbaar worden en krachtiger zijn.

Het feit dat bij de nieuwe batterij het vermogen en energie niet meer afhankelijk zijn van elkaar is ook zeer positief. Zo moet je bij een laptop niet meer letten op welke programma's je hebt open staan en welke invloed dit gaat hebben op de batterijduur.

Ik kijk zeker uit naar de productie van deze batterij.
Met citaat antwoorden