Enkele post bekijken
Oud 20th April 2013, 13:18
S*effi.Goetschalckx S*effi.Goetschalckx is offline
Registered User

Ik vind het goed dat er andere planeten ontdekt worden als we gaan kijken naar de toekomst maar ik vind dat ze eerst de problematiek op deze aarde maar eens moeten oplossen voor ze andere planeten gaan zoeken. Men pompt bakken vol geld in de ruimtevaart, geld waarover we in tijden van crisis amper beschikken. Met dat geld zouden we echt al wel heel veel andere problemen in deze tijden van crisis kunnen oplossen. Het is fijn dat men kijkt naar de toekomst indien deze planeet dreigt ten onder te gaan maar dat is nog niets voor nu. Bovendien duurt het tientallen jaren voor je op zo'n planeet komt en indien dit ooit mogelijk zou zijn is dit onbetaalbaar. Zoveel mensen vervoeren naar een andere planeet is echter ook niet haalbaar of er moet nog veel meer geld gestoken worden in de ruimtevaart om deze mensen op hun bestemming te brengen. Mij lijkt het onhaalbaar en dus nutteloos om zoveel geld te pompen in de ruimtevaart. Vele andere problemen op deze aarde in het hier en het nu zouden namelijk opgelost kunnen geraken met dit geld.
Met citaat antwoorden