19th April 2013, 17:48
|
Registered User
|
|
|
|
Zoals alle reacties hieronder al vermelden, snap ik het ook niet goed. Voor mij is het eigenlijk altijd al een reflex geweest om hem direct aan te doen. Het is belangrijk dat ouders hun kinderen dit leren omdat het zo een ritme wordt dat steeds blijft wanneer ze in een auto stappen. Zelf heb ik ook al een auto ongeluk gehad (nog niet zo heel lang geleden) en ik kan wel degelijk zeggen dat ik er nog 'goed' vanaf gekomen ben. Hoewel mijn auto en ikzelf schaden hebben/hadden, had deze wel vele erger kunnen zijn. Het had waarschijnlijk goed kunnen zijn dat ik meer letsels had. Dus ik kan iedereen wel aanraden om deze steeds te dragen! Vergeet vooral dus niet uw kind het ook aan te leren, dit is een kleine moeite en ze zullen het als dagelijkse routine bekijken. Belangrijk vind ik dan ook dat er meer controles moeten komen. Ze zeggen wel dat er een boete aan hangt, maar er zijn volgens mij nog niet voldoende mensen 'gepakt'. Dit bewijst het artikel dan wel en daarom kunnen we dit beter tegengaan. Kom op mensen, jullie redden een deel van jullie leven!