Enkele post bekijken
Oud 8th April 2013, 22:59
Tinne Sysmans Tinne Sysmans is offline
Registered User

Ik begrijp hier ook niets van. Ik hoor de leiders graag praten als het gaat over de 'stabiliteit' die zo belangrijk is in Europa. Denken zij hiermee een stabiel Europa te bekomen? Ik denk het niet. Hoe denken zij dat wij terug vertrouwen krijgen in de bankensector als ze zoiets gaan invoeren?
Zoals Suzy al zei, wij moeten al zoveel belastingen betalen en dan zou ons spaargeld nog niet eens veilig zijn. Ik vind het straf hoe snel de uitzondering in Cyprus een regel zou kunnen worden.
Als die maatregel er zou komen, moeten de bazen van banken zich precies helemaal geen zorgen meer maken, want ze kunnen toch terugvallen op het spaargeld van de spaarder. Ik zou net extra druk zetten op diegene die bij de oorzaak van de crisis staan. Deze mensen blijven altijd maar gespaard en blijven precies maar kansen krijgen. Ik dacht dat er tijdens de voorbije bankencrisis wel lessen waren getrokken uit de fouten die er waren gemaakt, maar het tegendeel blijkt waar. De 'kenners' krijgen alleen maar vreemdere ideeën! Ik wil niet weten wat de volgende maatregel wordt.
Met citaat antwoorden