Enkele post bekijken
Oud 4th April 2013, 19:08
Veronique.Peeters's Avatar
Veronique.Peeters Veronique.Peeters is offline
Registered User

Interessant artikel! Blijkbaar zijn wij vrouwen dan toch niet zo fantastisch als we altijd beweren, want mannen kunnen sowieso al niet multitasken, toch? Ik denk eigenlijk dat dit alles nogal persoonsafhankelijk is. Momenteel ben ik wat bezig op dit forum. Ondertussen staat er muziek op, is mijn moeder tegen mij aan het praten én wordt de kat af en toe gestreeld. Mijn vriend daarentegen kan maar één ding tegelijkertijd. Ook net uitgetest: hij werkt voor school en ik zei net twee keer zijn naam. Na tien minuten krijg ik de reactie 'Hebt gij nu net iets gezegd?'. Tsja...

Zoals in het artikel al vermeld staat, hangt het ook wat af van welke activiteiten je verricht. Autorijden en bellen lijkt mij sowieso geen goede combinatie. Maar wat foto's bekijken en naar muziek luisteren kan toch niet zo moeilijk zijn? Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je jezelf EN anderen niet in gevaar brengt. Ook je stressniveau zal heel wat parten spelen, volgens mij. Als je heel de dag gewerkt hebt en dringend nood hebt aan ontspanning, lijkt het me niet het moment om drie dingen tegelijk te doen. Maar wanneer je 's morgens weer vol energie zit, zal het volgens mij ook al heel wat beter gaan!