Enkele post bekijken
  #2  
Oud 3rd April 2013, 11:15
Veronique.Peeters's Avatar
Veronique.Peeters Veronique.Peeters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: Booischot
Posts: 98
Zoals Heleen al zegt is het een jammere zaak. Het verbaast me eigenlijk ook! Vooral omdat het voor de werkgevers toch ook voordelig is qua kosten. Ik ken ook zaken waar werknemers vakantie nemen en er dan jobstudenten het werk overnemen. Dat is dan ook voordelig voor de werknemers want zij krijgen de kans om eens even uit te blazen. Voor de jobstudenten zelf is het ook een voordeel, zij kunnen wat geld bijverdienen en ook eens van het arbeidsleven 'proeven'. Zo ken ik iemand die twee jaar marketing gestudeerd had en hij was het leren helemaal beu (terwijl hij nog maar één jaar en enkele vakken van het tweede jaar moest doen). Omdat hij wou stoppen met studeren moest hij van zijn ouders twee maanden in een fabriek gaan werken en pas dan mocht hij de knoop doorhakken om effectief te stoppen met studeren. En ja hoor, hij was het na een maand al beu in de fabriek en smeekte zijn ouders bijna om toch maar te mogen blijven studeren. Ik wil hier maar mee aantonen dat het heel goed is voor jongeren om vakantiewerk te doen en om zo af te tasten wat hen al dan niet ligt qua job.
__________________
Believe in yourself and all that you are. Know that there is something inside you that's greater than any obstacle.
Met citaat antwoorden