18th March 2013, 14:03
|
|
Registered User
|
|
|
|
Dit vind ik een heel goed idee! Ik denk hierbij onmiddellijk aan mijn grootouders. Zij proberen mee te gaan met de tijd en hebben zich ook een gsm aangeschaft. We vonden echter geen eenvoudige gsm met grote toetsen (dat was een voorwaarde). Daarom hebben we een touchscreen (smartphone) gekocht omdat de 'toetsen' daar vrij groot op waren. Er staan op deze telefoon ook heel veel dingen die ze niet gebruiken (radio, internet, wekker, agenda, gps en natuurlijk alle applicaties). Hiervoor hebben ze natuurlijk bijbetaald. Deze gsm zou ideaal zijn! Ik heb fotootjes opgezocht en de gsm heeft heel duidelijke toetsen en is zeer eenvoudig. Als ik een festivalganger zou zijn zou ik hem ook wel aanschaffen, dan is het minder erg als je hem kwijtspeelt. Ik vind net als Pieter dat Nokia hier zeer goed heeft ingespeeld op de vraag van de consument, ik denk echt dat er terug nood was aan eenvoudige, goedkope toestellen. Volgens mij gaat dit ook goed verkopen!