5th February 2013, 16:39
|
HP
|
|
|
|
Als een vertegenwoordiger van het Antwerpse stadsbestuur en haar diensten is dit niet meer als normaal. Uiteindelijk representeert u de stadsdiensten van Antwerpen.
Ik maak makkelijk de vergelijking met het onderwijs : Als leerkracht secundair onderwijs is het verplicht om zich ordelijk en verzorgd te kleden. Dit om niet alleen het imago van de school te representeren, maar ook omdat u een functie als leerkracht en opvoeder uitoefent.
Er moet een zekere en duidelijke grens worden getrokken waar ons werk aan de ene kant staat, en aan de andere kant ons privéleven. Dit moet een duidelijke grens zijn, die indien nodig opgelegd worden door onze lokale overheden.
Het is spijtig dat dit opgelegd moet worden.. Het lijkt me evident dat men hun werk en privéleven apart kan houden. Ik ben een fan van Bob Marley .. Mag ik dan als hippie naar mijn werk gaan als verantwoordelijke van een stad/ advocaat/rechter/politieker/leerkracht ?