Enkele post bekijken
Oud 28th January 2013, 19:00
Michael Van Deun Michael Van Deun is offline
Registered User

Voorstanders homohuwelijk komen in Frankrijk op straat

Wat mij nog altijd verbaasd en mij dus ook nog altijd enorm aan erger, is het feit dat er zoveel mensen hun visie spiegelen aan anderen. Als je niet tegen holebi's kunt, waarom zou je hen dat niet gewoon hun eigen leven laten leiden? Is het zo moeilijk om deze mensen het geluk te gunnen? Hoe meer je daar tegenin gaat, hoe harder zij zullen blijven vechten om op een gelijkwaardige manier behandeld te worden. Opnieuw vind ik dit een goede manier om aan de wereld en lokaal ook aan jongeren met identiteitsproblemen te tonen dat zij niet abnormaal of slecht zijn. Homoseksualiteit is geen keuze, net zoals je ook niet kiest om heteroseksueel te zijn. Zoiets is bepaald door de natuur en door je DNA, je identiteit! Wegens gebrek aan kennis worden alsmaar opnieuw en opnieuw mensen in de put geduwd, dit kan in mijn ogen ook niet!
Zou je ontslag nemen omdat één van je werknemers homoseksueel blijkt te zijn, terwijl die misschien al jaren je collega en één van de beste werknemers is? Dat doe je ook niet, omdat je respect moet tonen voor je medemensen en medeburgers. Homoseksualiteit is geen keuze, maar ook absoluut geen ziekte!
Met citaat antwoorden