Enkele post bekijken
  #17  
Oud 24th January 2013, 14:02
J*nasHeyns J*nasHeyns is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2012
Locatie: Ravels
Posts: 70
Citaat:
Orgineel gepost door H*dwig.Smoorenburg
Ik sluit me helemaal aan bij NvM.
Aan Jeroen nog een vraag; Was dit in België of in Nederland, dat ze dit vaker hebben gedaan en er mee weg zijn gekomen?
Als ik het goed heb begrepen gaat het om zes Nederlanders die in Turnhout wonen. Hoe dat juridisch allemaal zit, geen idee, maar het zal vast wel de zaken compliceren ten voordele van de daders.
Ik weet het natuurlijk ook niet zeker, maar ik denk dat je gelijk hebt dat ze in ieder geval niet allemaal dezelfde straf zullen krijgen, al is het alleen maar omdat de een inderdaad een betere advocaat heeft dan de ander.
Wat ik wel denk, en ook heel erg hoop, is dat ze wel alle acht een vorm van straf gaan krijgen. Ook al is er één van de acht die niet geslagen heeft, hij is medeplichtig en dat wordt als even ernstig beschouwd. Maar goed, dat is hieronder al uitgebreid aan bod gekomen.
Er is onomstotelijk bewijs, (was dat er de vorige keren ook?) maar het belangrijkste is de media-hype en de verontwaardiging bij de mensen. Ik denk dat een Officier van Justitie (procureur des Konings in België) er niet mee weg komt. Het Openbaar Ministerie zal er alles doen, om deze jongens te vervolgen, om als het ware 'een voorbeeld te stellen' en het 'volk tevreden te houden'. De media houdt dit in de gaten. Als ze er mee weg komen, heeft het OM een slechte reputatie weg te poetsen. Dat zullen ze denk ik proberen te voorkomen.



Hedwig dat interview was fake. Ik ken alle 8 de jongens. 6 ervan hebben nog nooit gevochten daar ben ik zeker van.
De andere 2 al wel
__________________
Ik volg de actualiteit, maar volgt de actualiteit mij ook?
Met citaat antwoorden