Enkele post bekijken
  #12  
Oud 24th January 2013, 12:19
J*roen.Bosmans J*roen.Bosmans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Lommel
Posts: 165
Ik heb het nieuws hierover gelezen en heb vervolgens verschillende filmpjes gezien gehad. Eerst en vooral wil ik zeggen dat het schandalig is wat deze acht jongeren doen. De man van 22 jaar heeft hen iets gezegd toen zij iets verkeerd hadden gedaan met een fiets van iemand anders. Eén van de jongeren gaat dan reageren met een duw en vervolgens gaan er een paar jongeren de man slaan. Het is ronduit schandalig hoe ze reageren uiteraard. Maar ik vind wel dat ze niet allemaal dezelfde straf moeten krijgen. De jonge genaamd Brent Leysen is dan ook degene die bijna alle klappen uitdeelt. Er zijn denk ik een aantal jongeren die vrij weinig tot niets hebben gedaan. Het is uiteraard fantastisch dat dit allemaal op camerabeelden staat, maar ik vraag mezelf af of ze allemaal een straf zullen krijgen. Het zijn jongeren die in een rijk gezin wonen en hebben dit blijkbaar al vaker gedaan.
Met behulp van het geld van hun vader kwamen ze steeds zonder straf terug op de weg. Ik hoop dat dit nu niet meer kan gebeuren omdat het allemaal op de beelden staat. Maar ik betwijfel het toch of ze deze jongeren streng genoeg zullen aanpakken.
__________________
Niet doorschuiven, maar aanpakken.
Met citaat antwoorden