Enkele post bekijken
Oud 24th January 2013, 12:10
c*dric.willemsen c*dric.willemsen is offline
Registered User

Daar heb je misschien wel gelijk dat ik mijn mening genuanceerder moet verwoorden. Voor de klas moet ik wel een neutrale positie aannemen (wat ik ook ga doen), maar mag een mens geen eigen mening hebben? Wat is anders het nu van zo'n forum, als toch iedereen hetzelfde denkt? Ik geef toe dat ik mijn mening niet altijd even 'goed' verantwoord, maar dat is volgens mij net 'het leuke' eraan? Zo kan jij er weer op ingaan, dan weer iemand anders, ... Zo kom ik ook jullie meningen en standpunten tov een bepaald thema te weten. Ik keur jullie standpunten zeker niet af, ik breng er zelfs veel respect voor op dat jullie zo'n standpunt kunnen innemen. Dit moet ik misschien ook nog leren, zoals jij zegt, een genuanceerder beeld vormen van de werkelijkheid. En tevens mijn eigen mening ook genuanceerder verwoorden.

Zoals je al wel gezien zal hebben, heb ik nog veel te leren. Maar daar komen we toch voor naar school, niet? Daarom wil ik je ook bedanken met jouw tip en de kritiek die jullie op mij geven, daar kan ik namelijk alleen maar uit leren.
Met citaat antwoorden