Enkele post bekijken
  #3  
Oud 11th January 2013, 10:33
c*dric.willemsen c*dric.willemsen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2012
Locatie: Provincie Antwerpen
Posts: 235
Ik ben het volledig met jou eens, Jonas. Ik vind het raar deze mensen dat hier mogen, wij moesten dat eens in Marokko of een ander Noord-Afrikaans land proberen... Ze vinden ons wel 'racisten', maar zij gaan voor het kleinste probleempje betogen? Dan vinden ze het raar dat we zo'n negatief beeld over hen hebben, maar wat wil je? Als deze mensen in het nieuws komen is het meestal negatief. Ik vind de mentaliteit van deze mensen ronduit triest. De meesten van deze mensen komen naar hier omdat ze in hun eigen land 'gevaar' lopen, maar ze gaan er wel 3x per jaar op verlof? Ik hoop dat, zoals Jonas al zei, de politie hier hardhandig gaat optreden. Meteen deze betoging neerslaan, niet van op een afstand alles 'aanschouwen'. Laten zien dat het gedaan moet zijn met ons uit te lachen en te laten zien dat hier niet zomaar alles mag en alles kan! Gewoon hard zijn, ook al zal dit boze reacties van de moslimgemeenschap uitlokken!

Ik vind het triest dat 'deze' mensen (de betogers) de pret bederven voor de andere Marokkanen in ons land. Want geloof mij, niet iedere Marokkaan heeft deze mentaliteit. Het liefje van mijn nicht is zelf een Marokkaan en ik heb hem in de week nog gesproken. Hij vertelde me ook over de betoging en hij vindt deze mensen ronduit marginaal. Ze betogen gewoon voor hun plezier zei hij, niet omdat ze gekwetst zijn. Wel om ons 'uit te lachen' omdat hier alles kan en alles mag. Een vriend van hem zei nog dat hij mee ging betogen, gewoon omdat het hier kan! In zijn thuisland (Marokko) zou dit helemaal niet waar zijn.

Ik denk gewoon dat we de 'rotte appels' die deze betoging in gang zetten moeten arresteren en terugsturen naar hun land van herkomst. Dat ze daar dan maar gaan betogen. Zo bederven ze de pret tenminste niet voor de andere Marokkanen en onszelf hier in België.
Met citaat antwoorden