Enkele post bekijken
Oud 7th October 2004, 12:26
Davy V.H. Davy V.H. is offline
Oud-student

Lol,

Typisch he... hij heeft nog veel geluk dat ze het ontdekt hebben voor de uitvoering ervan... ja duh!

Ik snap ook niet waarom er mensen voor de doodstraf kunnen zijn. Als je het gewoon bekijkt als manier van straf dan moet ik zeggen dat ik liever de doodstraf zou krijgen dat levenslang in een hel van een gevangenis te wonen.

Want als hij sterft door middel van een spuitje waarvoor hij eerst "plat" wordt gespoten met erdovende middelen zodat hij zeker niets voelt? Straf???

Moesten ze 100% zeker zijn dat iemand effectief verschillende moorden heeft begaan. Zet hem niet in een celletje met tv, douche, zacht bed, elke dag warm eten, ... Maar laat hem afzien! Laat hem de rest van zijn leven spijt hebben van zijn daden. Ik denk dat voor velen dan uiteindelijk de doodstraf nog een verlossing zal zijn.

Daarom ook dat er bij gevangen vaak zelfmoorden voorkomen. Voor velen al het gedacht alleen al om heel hun leven opgesloten te zitten. Geen kans op vrijlating, op beroep, ... Hopen dat je zeep niet valt in de douche (hehe )

What do you think about it?
Met citaat antwoorden