Enkele post bekijken
Oud 26th December 2012, 11:07
w*nnes.braeckmans's Avatar
w*nnes.braeckmans w*nnes.braeckmans is offline
Registered User

Ik vind dat het niet de schuld is van de leerkrachten of van de scholen maar de schuld van de Amerikaanse overheid en de lobby. Ik heb een documentaire gezien op het internet over de lobby en de wapenwet en daar vertelden ze dat de voorbije jaren, de lobby een imperium heeft kunnen opbouwen waardoor het nu extreem veel macht heeft in Amerika. Dit komt omdat de Amerikaanse overheid het zomaar liet begaan omdat ze zelf te druk bezig waren met oorlog voeren in andere landen (Koeweit, Irak, Afghanistan,...) en omdat ze een gevoel van veiligheid wilden creëren in hun land. Maar door de laksheid van deze wet is dit gevoel van 'veiligheid' veranderd in een onveilig gevoel. De bedoeling van de lakse wapenwet was zodat elke Amerikaan zichzelf kon verdedigen, maar dit verdedigingsmechanisme is veranderd in een wapen. Volgens mij moeten er nu drastische maatregelen gesteld worden want anders zal er niet veel veranderen denk ik. Maar ik geloof erin dat als iemand er iets aan kan veranderen dat dit wel Obama is.
Met citaat antwoorden