Enkele post bekijken
Oud 25th December 2012, 12:46
Tinne Sysmans Tinne Sysmans is offline
Registered User

Thumbs down ‘Slechts in één ziekenhuis op de twee is hygiëne grootkeuken bevredigend'

Dit vind ik een heel hoog cijfer en zeker omdat het over ziekenhuizen gaat. Net daar zou er extra gelet moeten worden op hygiëne omdat het echt mensenlevens kan kosten. Mijn nonkel is aan de ziekenhuisbacterie gestorven en het is zo frustrerend als je weet dat dat misschien vermeden had kunnen worden.
Het is erg als de helft van de ziekenhuizen is orde is, maar ik denk als je gewoon op restaurant gaat, dat je ook niet wilt weten wat er daar achter de schermen gebeurt. Ik vind dat ze veel strenger mogen optreden, zowel in restaurants, rusthuizen, ziekenhuizen, ... Iedereen moet de regels naleven.
Ik heb nog wel een opmerking waaraan ik denk als ik dit artikel lees. De laatste tijd heeft iedereen wel een soort allergie en dat komt volgens mij omdat we te proper willen zijn. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ziekenhuizen de regels niet moeten naleven, maar kinderen moeten ook wel de mogelijkheid krijgen om een weerstand op te bouwen. We moeten dus ook niet overdrijven.
Mijn conclusie is dat ziekenhuizen, ... de regels moeten naleven, maar dat het thuis niet altijd overdreven opgekuist moet zijn. Dat ze ook bijvoorbeeld in het bos kunnen ravotten in plaats van achter de computer te zitten, want ook zo bouwen ze een goede weerstand op.
Met citaat antwoorden